[ LUGOS ] LUGOS majce

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Jul 31 11:22:01 CEST 1998

Ales Casar wrote:

> Ideja seveda ni slaba, ampak ce boste ze kaj delalo, potem za bozjo voljo
> vendar poskrbite, da bodo majice dovolj velike. Zdi se mi, da se nikoli v
> zivljenju nisem dozivel, ko bi ob taksnem "delanju" majic poskrbeli za
> dovolj velike majice. Kaj ce ti majica, ce je potem ne mores obleci
> nase...

Jaz rabim XXL. Toliko, da veste.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676