[ LUGOS ] LUGOS majce

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Jul 31 09:28:09 CEST 1998

On Thu, 30 Jul 1998, Iztok Polanic wrote:

> Gledal sem v arhivu, ce se je ze kdaj govorilo o tej temi (subject) in
> nisem nasel nic. Zato ne bi bilo slabo, ce bi kje narocili majce z
> pingvinovim motivom in bi tako delali reklamo za LUGOS, kot za Linux.

Ideja seveda ni slaba, ampak ce boste ze kaj delalo, potem za bozjo voljo
vendar poskrbite, da bodo majice dovolj velike. Zdi se mi, da se nikoli v
zivljenju nisem dozivel, ko bi ob taksnem "delanju" majic poskrbeli za
dovolj velike majice. Kaj ce ti majica, ce je potem ne mores obleci
nase...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist