[ LUGOS ] named

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Jul 27 07:52:12 CEST 1998

Matjaz Terpin wrote:

> Pred časom sem na eni mail listi zasledil možnost nekih "kao" DoS napadov
> na named. Sporočila sem žal že zbrisal in tudi sicer nisem prepričan, da
> je to to, ampak neke napake so vsekakor odkrili. Jaz bi najprej naredil
> upgrade, potem pa bi reševal dalje - če bi bilo še treba.
> LP!

Ja, upgrade bo res najboljsa resitev. Ceprav mislim, da se exploit ni
manifestiral na ta nacin, da bi named poziral CPU. Vecinoma je
kresiral.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676