[ LUGOS ] named

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Jul 27 07:20:03 CEST 1998

On Sat, 25 Jul 1998, Jure Koren wrote:

> Zdravo!
>
> Na vsakih nekaj (14) dni se name serverju malo zavrti v glavi
> in zacne postajat cpu hog. Najprej pocasi, potem pa ko enkrat naraste
> load cez 1, vedno hitreje. Ali je kdo opazil podobne simptome in
> kaj je naredil (razen ndc restart, ki pomaga za naslednjih 14 dni),
> da se je to umirilo?

Pred časom sem na eni mail listi zasledil možnost nekih "kao" DoS napadov
na named. Sporočila sem žal že zbrisal in tudi sicer nisem prepričan, da
je to to, ampak neke napake so vsekakor odkrili. Jaz bi najprej naredil
upgrade, potem pa bi reševal dalje - če bi bilo še treba.
LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si