[ LUGOS ] StarOffice&RH 5.1

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pet Jul 31 09:19:50 CEST 1998

Metod Kozelj wrote:

> Namesto vse solate od **** do tukaj lahko naredis tudi takole:
>
> v /etc/ld.so.conf nekam na koncu dodas se /opt/lib (ali kamor pac sta
> romali libc in libm). Potem naredis /sbin/ldconfig ... in, voila, deluje.
> Za linke, ki jih je bilo treba prej rocno ustvarjati, poskrbi kar
> ldconfig.
>
> In se disclaimer: stvari v bistvu nisem izvedel in stestiral, tako da
> morda tudi ne deluje. V tem primeru, prosim, ne zdumpat cora name.

Da ti pomagam. To dela. :)
Jaz sem ze svetoval nekaj ljudem prav iz te liste isto in uspeli so ga
pripraviti k delovanju :)

Tudi jaz sem se mucil s tem potem pa pogruntal enako kot si ti napisal
:)

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist