[ LUGOS ] Nov postni spisek (new mailing list)?--resnica--

Milan Jungic acid_inc na hotmail.com
Čet Jul 16 13:40:14 CEST 1998

Marko Samastur wrote:

> Zdravo,
>
> Mogoce sem samo v letih ali pa je za mano samo par tecnih tednov, toda vse
> bolj in bolj se mi zdi, da je kvaliteta, fokus in nivo diskusij na nasem
> spisku padel na nivo srednjesolskega cvekanja. Recimo, vsaj meni bi se zdelo
> dobro, ce bi vsako sporocilce (vkljucno s tem) vsaj priblizno ustrezalo
> pravilom obnasanja, ki jih Jaka obcasno vrze med nas.

Ja mas cist prav, men gre dost nazivce k ma folk zmeri neki prot windowsom, sam
sicer uporablamlinux ampak usak ma oku zase tko da ni treba folk prepricevat ko
windowsi  `smrdijo`, bo jo ze sami dojel kva je bol za njih !!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist