[ LUGOS ] Nov postni spisek (new mailing list)?

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Čet Jul 16 13:14:42 CEST 1998

Zdravo,

Mogoce sem samo v letih ali pa je za mano samo par tecnih tednov, toda vse
bolj in bolj se mi zdi, da je kvaliteta, fokus in nivo diskusij na nasem
spisku padel na nivo srednjesolskega cvekanja. Recimo, vsaj meni bi se zdelo
dobro, ce bi vsako sporocilce (vkljucno s tem) vsaj priblizno ustrezalo
pravilom obnasanja, ki jih Jaka obcasno vrze med nas.
Zato predlagam, da se ustanovi se en spisek, na katerem se lahko izzivljate
po mili volji s slengizmi, pokrajinskimi posebnostmi jezika, obrekujete,
nakladate,itd. ta spisek pa naj postane moderiran.

Lp,
       Marko

"The first time M$ makes something that doesn't suck, it will be vaccuum
cleaners"
- taken from IRC session on some.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist