[ LUGOS ] FETCHMAILRC

bibi na rulz.org bibi na rulz.org
Pet Jul 3 13:50:13 CEST 1998

On Fri, 3 Jul 1998, Davor Guttierrez wrote:

> Sem pomislil in ravno to ne vem kako naj naredim zato sem zaprosil za pomoc !

man fetchmail

tam notri so vse opcije, ki jih tvoja verzija fetchmail-a sprejme in
njihove sopomenke v .fetchmailrc.
še bolj priporočljivo pa je da si namestiš najnovejši fetchmail, sploh če
je tvoj zelo star. Najnovejša verzija je 4.5.1, dobi se pa na
http://earthspace.net/~esr/fetchmail/

Za začetek zaženi fetchmail -v, ki ti izpiše vse, kar se pogovarja s pop3
in smtp strežnikom. check it out. :-)

Če ne veš kaj kaj pomeni, pošlji meni tisti izpisek. Napaka se gotovo
skriva tam notri.

lp,

P.S.: pa oprosti za moteče ,,pljuvanje``.

Borut Mrak, high school student of chemistry, mailto:bibi na rulz.org
phone: (+386 65) 51248, (+386 61) 267876