[ LUGOS ] samba in mp3 compressor

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Čet Jul 2 20:03:46 CEST 1998

On Thu, 2 Jul 1998, BlaY0 wrote:

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\VNETSUP]
> "EnablePlainTextPassword"=dword:00000001
>
> uporabljam sambo, ki se ne podpira encrypted passwords opcije pa mi vse
> delu kot je treba. In ce mi vse deluje, zakaj bi potem bral nek speh o tem
> kako naj mi to pod mojimi pogoji sploh nebi smelo delovati...

Fora je v tem, da ce je moznost da bi se passwordi encryptali, zakaj pa
ne, navsezadnje so v LanManagerju in WindozNT encryption naredili zato
da se uporablja, se pravi zakaj ga clovek nebi uporabil. Jaz sem namignil
resitev, da se zadeva uporabi, nekdo drug je pa resitev izkljucil,
rezultat je v obeh primerih delovanje. V enem primeru po zakriptanih
kanalih v drugem pa v nezakriptanih. Kaj je boljse je odvisno od potreb.

> Btw speh gres brat ce ti kej ne dela ane...
To je res, meni ni delovalo in sedaj deluje - encryptano.
Se pravi se vedno priporocam encrypt passwords = yes
in prebrat ENCRYPTION.txt

Rok Krulec aka Tantadruj

P.S.: Na ta m-list se nisem vpisal zato, da solim pamet in pokazem vsem
kaj znam, ampak zato, da kdaj komu olajsam delo in ga usmerim na pravo
pot, kajti v casih ko sem zacel jaz bi sam to krepko potreboval ampak
zastonj nasvetov ni bilo.

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist