[ LUGOS ] mail structure blues

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Pet Jul 3 08:55:58 CEST 1998

> ok. hvala; tudi Mkxu. ampak: kje bi bil lahko to sam nasel? razen
> eksperimentalno?

Sem poiskal po eni Linux masini in nisem nasel nic pametnega, razen mogoce
v manpagu od procmail, kjer sicer govori o ponovnem generiranju "From "
vrstice ampak konkretnega ne pove nic. Ne vem tocno, ce katera Linux
distribucija uporablja mail.local kot lokal delivery agent, oziroma
sploh kaj uporablja katera (imam obcutek da ima redhat procmail, ali pa
se motim?), na BSD pa mi "man mail.local" pove:

> Individual mail messages in the mailbox are delimited by an empty line
> followed by a line beginning with the string ``From ''.  A line contain-
> ing the string ``From '', the sender's name and a time stamp is prepended
> to each delivered mail message.  A blank line is appended to each mes-
> sage.  A greater-than character (``>'') is prepended to any line in the
> message which could be mistaken for a ``From '' delimiter line.

Torej po logiki bi navodila moral najt tam, kjer je dokumentiran "local
delivery agent", katerikoli pac je. Poskusi kak "man deliver", v "man
procmail" kolikor vidim ni nic pametnega. Drugace pa so navodila od
"mail.local" v distribuciji sendmail-a.

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist