[ LUGOS ] enscript SLO fonti

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pet Jul 3 07:40:51 CEST 1998

On Tue, 30 Jun 1998, polz wrote:

> VSEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Naj vam hudic vsem deco pohabi, uporabljajte no vendar
> RODILNISKO ZANIKANJE, ne pa TOZILNISKEGA!
>
> Sicer vem, da so taka sporocila off-topic, ampak nekatere slovnicne napake
> me HUDO drazijo.

ce se ne boste popravili, bo prisel polz in pobil vse, kar bo lezlo in
grelo :) v bistvu imas prav; ce imas recimo dovolj trdne zivce, da obisces
#slovenija na ircu, bos videl, kaksen standard je vzpostavila poplava
srednjesolcev, ki so bili delezni kampanje za povezavo srednjih sol z
netom.

sam imam sicer jezik precej rad, ker mi je pisanje (clankov, ne po
listah, ceprav no ja :) najljubsi hobi, vendar se moram brez zadrzkov
strinjati s tistim, kar je bilo glede tega pravkar (? sporocila z liste
dobivam v ogromnih skupinah vsake tri dni) povedano: da ni hujse stvari za
slovenscino, kot so srednjesolski profesorji. ce ti jezik stiri leta, ki
takrat predstavljajo cetrtino tvojega zivljenja, predstavlja
zafrustrirana, zoprna baba, ki niti pri knjizevnosti ne loci med ucnim
nacrtom in vsebino knjig, potem absolutno ni sans, da bi se kdaj imel
veselje kaj lepo napisati. *boggle*

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist