[ LUGOS ] Nov postni spisek (new mailing list)?

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Ned Jul 19 00:17:04 CEST 1998

Hi!

> Nimam nic vec za povedat .. Kaksen nivo pisanja pa je tole pol? Mogoce
> samo jaz ne vidim, ampak tukajle ni niti enega vprasanja povezanega
> z linuxom, zato prosim, da uporabite svoj "dragocen" cas za kaj druzga
> kot pa pisanje takih sporocil.

Vidiš ... spet nisi dojel.... ravno v tem je problem.... spet se je našel
nekdo ki je poslal zelo inteligenten komentar, in pri tem citiral nekaj
ekranov dolgo sporocilo ... bodi vesel, da nismo na 2400 ker bi se našel
nekdo, ki bi te prav zagotovo kastriral. Ker tudi tole sporocilo nima zveze
z Linuxom ga bom tukaj tudi koncal ... bi pa apeliral na vse udeležence, da
trikrat premislijo preden klofnejo send, ker se na tej listi nabira velika
kolicina jitterja.... da pa ne bo kdo replyjal na to... sam sem premišljeval
kar en cas preden sem se koncno odlocil replyjati na tole sporocilo .... ker
zadnje case ta lista hudo spominja na cudno kombinacijo ines.bla-bla,
ines.svete-vojne (okej .. pa na trenutke sysop.38 ... :>>>)...

Cya

Dodatne informacije o seznamu Starilist