[ LUGOS ] Nov postni spisek (new mailing list)?

Marko Mlakar mare na security.eu.org
Ned Jul 19 00:06:41 CEST 1998

On Sat, Jul 18, 1998 at 10:09:29AM +0000, Rok Papez wrote:
> Hi LUGOSovci.

> Ce bodo bi jim svetoval naj odstranijo tudi sporocila, kjer autorji ne
> znajo
> narediti povzetka (quoting).
>
> Mislim..... Kaj se res ne da nekaterim vtepst v glavo da naj pravilno
> quotajo.. Kako zanimivo je brati PONOVNO vsa sporocila na to debato
> ker je bil avtor prelen da bi vn pometel nepotrebna besedila in pustil
> samo tiste dele sporocila ki se nanasajo neposredno na njegov odgovor.
> In kako zanimivi so vsi podpisi vseh udelezencev v debato. Kewl ni kaj.
>
> ts,ts,ts,ts

> [...]

Nimam nic vec za povedat .. Kaksen nivo pisanja pa je tole pol? Mogoce
samo jaz ne vidim, ampak tukajle ni niti enega vprasanja povezanega
z linuxom, zato prosim, da uporabite svoj "dragocen" cas za kaj druzga
kot pa pisanje takih sporocil.

--

                    Marko Mlakar : mare na security.eu.org