[ LUGOS ] rezanje?

Crt Jakhel crt na dergan.si
Ned Jan 18 07:52:31 CET 1998

On Sun, 18 Jan 1998, Metod Kozelj wrote:

> awk bi bil kar dober. Recimo takole:
> $ cat input | awk '{ print substr($0,1,5)","substr($0,6,5)","substr($0,11,5) }'

ok, potem mi je sla intuicija v pravi smeri, samo do konca ni prisla :)
hvala. vmes sem se malo brskal in ugotovil, da bi pravzaprav bilo mogoce
stvar narediti tudi s cut in paste (how obvious, le da jaz za paste sploh
nisem vedel *blush*): s cut bi rezal dele vrstic in pisal v locene filete,
ki bi jih potem s paste zlepil nazaj, paste pa vzame tudi argument, s cim
naj kose loci.

Crt Jakhel                crt.jakhel na dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist