[ LUGOS ] rezanje?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Jan 18 07:42:40 CET 1998

Howdy!

On Sun, 18 Jan 1998, Crt Jakhel wrote:

> kako najbolj elegantno spremeniti tekstovni file s polji fiksne dolzine v
> takega, kjer bodo polja locena z nekim locilom? naceloma bi napisal
> programcic za to, vendar se mi zdi zelo verjetno, da obstaja kaksna rec
> nekje med awkom in sedom, s katero bi to slo - hkrati pa mi pri branju
> dokumentacije za ta dva ni postalo jasno, kako bi stvar izvedel.

awk bi bil kar dober. Recimo takole:

$ cat input | awk '{ print substr($0,1,5)","substr($0,6,5)","substr($0,11,5) }'

Ta awk ukaz bo izpisal tri stolpce, locene z vejicami. Stolpci se zacnejo
pri 1., 6. in 11. znaku originalne vrstice, vsakokrat bodo siroki po 5
znakov.

Ce te motijo presledki okoli vejic, potem izhod iz awka popajpas se na
sed:

$ cat input | awk '{ print substr($0,1,5)","substr($0,6,5)","substr($0,11,5) }' | sed -e 's/ / /g' -e 's/ , /,/g'

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist