[ LUGOS ] for( ; ; fork());

RHS Linux User arso na vitranc.e5.ijs.si
Pet Jan 23 10:08:29 CET 1998

> Vem, kaj naredi zankica for(;;fork()); .
> Zanima me le, kako naj ubijem program, ki jo vsebuje.

[snip]

> Kako bi torej gornji program ubil na lazji, elegantnejsi nacin
>  (predvsem pa brez ubijanja vseh tekocih procesov).

V takem primeru bi moralo pomagati, ce tekoci(e) proces(e) najprej ustavis in
sele nato pobijes. Mislim, da je ustrezni signal SIGTSTP.

man 7 signal

> P.S. Kaj takega se v win95 ne more zgoditi - gotovo bom presaltal nanje,
> ker imajo VARNEJSI multitasking . (*NUTZ!*)

multitasking?
nisem cisto preprican, da W95 delajo v real i386 protected mode. Ta nacin
namrec omogoca, da se vsakemu novemu procesu priredijo potrebni resursi (kaj?
govori po slovensko!), seveda, ce so na voljo, in za te resurse potem velja:
HANDS-OFF, PRIVATE PROPERTY. Zato se v tem nacinu ne more zgoditi, da bi en
proces na kakresenkoli nacin povozil drugega. Bistvo multitasking OS-a je
torej v tem, da varuje procese pred drugimi procesi, in ne le, da omogoca
izvajanje
parih procesov vzporedno.

Z varnostjo multitasking OS-a ni nic narobe, ce procesom dovoli uporabljati
PROSTE resurse. V kaksen namen pa procesi dodeljene resurse uporabljajo OS ne
zanima. V primeru gornje zankice gre torej za varnost celotnega sistema.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist