[ LUGOS ] for( ; ; fork());

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jan 23 08:12:35 CET 1998

Howdy!

On Fri, 23 Jan 1998, polz wrote:

> Vem, kaj naredi zankica for(;;fork()); .
> Zanima me le, kako naj ubijem program, ki jo vsebuje.

Kolikor jaz razumem te stvari, potem nove procese forkajo tudi vsi childi.
Torej bi moral pobiti (in to 'pretty much' istocasno) vse childe in
parenta. Se pravi da bolj tezko. Razen morda tako, da na hitro 10-krat
zapored pozenes

killall forker

recimo takole:

$ for A in 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9; do killall forker; done

> P.S. Kaj takega se v win95 ne more zgoditi - gotovo bom presaltal nanje,
> ker imajo VARNEJSI multitasking . (*NUTZ!*)

Ali pa tako, da preden pozenes take programe (testing testing) omejis
stevilo procesov za userja. Na mojem linuxu je default omejitev 256, lahko
jo pa spremenis z

$ ulimit -u <stevilo procesov>

Ce ti bo v tolazbo: prav enake tezave bos imel v vsakem UNIXu. V windozah
pa najbrz nikoli, ker imajo prevec ZANIKEREN miltitasking
(vecopravilnost; ce tistemu sploh lahko tako recemo).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist