[ LUGOS ] Malo bahanja

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Sob Jan 3 21:36:41 CET 1998

Zivjo!

Poucili so me, da ena kolizijska domena (ce se uporablja podoben nacin
pristopa do medija kot pri Ethernetu, torej CSMA/CD) fizicno veze med
500 in 1000 prikljuckov na kablovsko omrezje (priblizno enako stevilo
gospodinjstev).
Vezava ni glih zvezda, ampak je to kombinacija vodila in distribuiranih
zvezd. Obstaja nekaj razlicnih nivojev vezave (A, B in C kabel). Kaj vec
lahko pove kdo, ki dela pri kakemu kablovskemu operaterju. Nenazadnje,
ce bodo sli v Internet providing business bi bilo logicno, da malce
spremljajo take in podobne liste.. Maybe..

LP
Darko

--

The Creator wrote:

> Cable TV kabel omogoca transfare rate okoli 30MB/s
> Vezava je zvezda, tako da je tako kot bi bil z 10MB ethernetom povezan.
> In recimo 300 teh "ethernetov" je pa potem povezanih s providerjem.
>
>                                         Andy
>
> --
>    E-MAIL:   andy na here.ml.org  |  developer under UNIX and all
>       TEL:  +386 61 152 15 07  |  versions of M.S. Windows.

Dodatne informacije o seznamu Starilist