[ LUGOS ] Malo bahanja

Iztok Umek iztok na snet.fri.uni-lj.si
Sob Jan 3 20:48:41 CET 1998

On Sat, 3 Jan 1998, The Creator wrote:

> Te moram obvestiti da ta tvoja matematika ne spila.
> Ko ima internet provider n ljudi na modemih ali pa n ljudi na
> cable-modemih je to za internet providerja enaka obremenitev, torej ce
> ima 10MB link in 100 uporabnikov, ki vsi polno delajo, se to razporedi,
> ne glede na to kako so uporabniki prikljuceni nanj.

A ni tisto koaks kabel, na katerem so ze tv in radio postaje, potem pa se
stlacijo nekaj "interneta"? Potem na taisti kabel obesis npr 300 userjev
in dobis pocasen kabel, kajne?

To je precej podobno 10 Mb ethernet kablu, na katerem je 300 userjev. Se
morda motim (priznam, da ne poznam dobro te tehnologije).

LP,
	Iztok

InterNet: iztok na ieee.si
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist