[ LUGOS ] Malo bahanja

The Creator andy na here.ml.org
Sob Jan 3 20:18:29 CET 1998

> Ta stvar tudi poskusno ze deluje v Mariboru.. .sma nevem zakaj se vsi
> veselite tega... ..Npr. Kaj ko bo na tem omrezju naenkrat 300 userjev in
> ne samo 10.. Mi lahko to nekdo razlozi... ???? No po mojem kmecckem
> razmislanju potem ni vec 10 MB/s ...se mi pa mocno zdi da to zelo lepo
> pada z userji..Tako da si bomo na koncu vsi mocno zeleli uoparblati svoje
> male modeme pa ce tudi 14.400

Te moram obvestiti da ta tvoja matematika ne spila.
Ko ima internet provider n ljudi na modemih ali pa n ljudi na
cable-modemih je to za internet providerja enaka obremenitev, torej ce
ima 10MB link in 100 uporabnikov, ki vsi polno delajo, se to razporedi,
ne glede na to kako so uporabniki prikljuceni nanj.

Torej ali imas raje enkrat na svete cajte pocasen dostop do Ineta ki je
po vrhu vsega omejen s casaom (telefonski impulzi) ali pa 24 ur na dan
hiter neomejen dostop (pa tudi ce je veliko userjev je se vedno hitrejsi
od moidema), pa se nikoli ne pade linija.

Razmisli malo.

				Andy

--
   E-MAIL:   andy na here.ml.org  |  developer under UNIX and all
      TEL:  +386 61 152 15 07  |  versions of M.S. Windows.

Dodatne informacije o seznamu Starilist