[ LUGOS ] vazne novice pravne sorte...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Jan 23 03:14:32 CET 1998

Jure Koren wrote:

> GPL? General Public License, to je pravna zascita programerjev, ki
> programirajo zastonjski software pred tem da bi nekdo ta software
> uporabil ali pa kar prodajal za mastne denarce. Namrec ce je neka
> stvar razpecevana pod GPL, mora vsak ki koscke sourca kje porabi
> free of charge oskrbeti tistega, ki mu programje proda, z izvorno kodo
> in hkrati za to, ki jo je pobral od drugod, ne sme zaracunavat
> kaj vec kot stane medij na katerem zadeve ponuja.

V bistvu lahko zaracuna za zadevo kolikor hoce:) Samo source mora bit
na voljo za 'razumno ceno pakiranja na primeren medij in posiljanja'.
In te pravice do sourca ne sme noben prodajalec vzet kupcu.

> Verjetno ima kdo se kaj za pripomniti, ampak to je bistvo GPL
> kot ga razumem jaz.
>
> Poleg tega ne je avtor popolnoma neodgovoren za skodo ki jo program
> povzroci, ampak meni noben software se ni cesa pokoncal.

A mislis da ce bo tebi zgorela bajta in ti bo crknil pes ker bos
laufal Windoze, bo pa za to kdo odgovoren?:) Ti si pa naiven:)

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist