[ LUGOS ] vazne novice pravne sorte...

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Čet Jan 22 22:08:49 CET 1998

On Thu, 22 Jan 1998, Matjaz Vrecar wrote:

> kaj je to gpl?

GPL? General Public License, to je pravna zascita programerjev, ki
programirajo zastonjski software pred tem da bi nekdo ta software
uporabil ali pa kar prodajal za mastne denarce. Namrec ce je neka
stvar razpecevana pod GPL, mora vsak ki koscke sourca kje porabi
free of charge oskrbeti tistega, ki mu programje proda, z izvorno kodo
in hkrati za to, ki jo je pobral od drugod, ne sme zaracunavat
kaj vec kot stane medij na katerem zadeve ponuja.

Verjetno ima kdo se kaj za pripomniti, ampak to je bistvo GPL
kot ga razumem jaz.

Poleg tega ne je avtor popolnoma neodgovoren za skodo ki jo program
povzroci, ampak meni noben software se ni cesa pokoncal.

lp,

					Jure

P.S. To pomeni da lahko dobite source od communicatorja in ga sami
kompajlate, hkrati pa si vprogramirate powerful AI filter za
odstranjevanje spama in reklam.

Dodatne informacije o seznamu Starilist