[ LUGOS ] .WEB in Mathematica

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Jan 9 19:49:57 CET 1998

se od prej:
-----------
> 9GB na dan ne kar veliko. Pri nas tega (IMHO) se na SunSITE nimamo.

Imho je sunsite precej broken, oziroma ko sem zadnjic gledal pol stvari
sploh ni gor, samo prazni direktoriji.. Precej slabo administrirano bi
rekel... :) Sicer pa se zadnjic pogledal mesec in pol nazaj...

Sicer pa
-----------
me zanima nekaj drugega... Ali ima kdo ze kaksno informacijo, a
se ze da, in kje se da registrirati domeno pod .WEB? Kako? :)

Pa se tole... A kdo obvlada Mathematico? Rabil bi zracunat dve nalogici,
ki sta malce too much zame :) Mathematica pa naj bi ne imela problemov z
njima.. (ce jo kdo ima naj se mi prosim javi, da mu posredujem nalogici -
ob resitvi dobi pivico ali dve ! )

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist