[ LUGOS ] WEB Server...

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Čet Jan 8 19:02:21 CET 1998

> Hm, malo me zanima kake masine z Linuxom uporabljate za web serverje? :)
> Zanimajo me tisti malo bolj obremenjeni serverji... Meni se je vceraj cez
> noc zgodilo, to da so navalili na en page kjer so hiti narastli v ene
> petih urah iz 200 na 4000+ in moja boga 486 z 24 mega rama je seveda cist
> pokleknila load 50+ in tko naprej... Zdaj z maximalno 50 serverji dela
> brez problema... :)

Kljuc do dobrega streznika (se posebej pri Linuxu) je veliko RAMa.
Kolicina RAMa je celo bolj pomembna od moci procesorja. Bolj se splaca
kupiti dober Pentium kot Pentium 2 - za razliko v ceni potem dokupis
se RAMa. Treba se je zavedati, da vsak http proces zre cca 700KB-nekaj MB
(zadnje recimo, ce poganjas mod_perl in podobno).
Zmnozi to s 50-100 serverji, ki so potrebni, da postrezes vsem
zahtevam. Ce je RAMa vec, kot ga potrebujejo procesi, ne skrbi: Linuxov
operacijski sistem bo bolj pogosto dosezene strani pustil v spominu
(dinamicni disk cache), kar bo delo se bolj pospesilo.

Torej pravilo za hiter streznik (poleg spodobnega operacijskega sistema)
je RAM, RAM in se enkrat RAM. CPU in hitri diski pomagajo (ne bos prenesel
miljon hitov na dan, niti ce bos imel 1GB RAMa), ampak se dalec se ne poznajo
toliko, kot se pozna veliko RAMa.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist