[ LUGOS ] solaris, X <OFF TOPIC>

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Čet Jan 29 19:18:45 CET 1998

Robert Hrovat wrote:

> *********** REPLY PARTITION ***********

> Sam delam s 5 razlicnimi Solarisi (ver. 1.1 in Sparc IPC, ver 2.4 in Sparc Classic, ver. 2.5.1 in Sparc Classic, ver. 2.6 in Ultra Enterprise 3000, ver. 2.6 in x86), vendar so razlike med vsemi verzije 2.x minimalne. Edin ociten prehod je iz 1.x na 2.x. 2.6 na x86 je stabilna, varna in ravno tako doseze uptime nekaj mesecev, kar z Linuxom, NT-ji in Win95 se nisem dosegel. Se manj pa to, da bi masina delovala neprekinjeno 6 let (ce odstejem resete), jasno na Sparc-ih.

x86 sem testiral in po mojih opazanjih ni dosti drugacen, kot Solaris na SPARCu.
Edini problem je hardver. PCjevski je dosti bolj pisan. Ce se odlocis za kaksno
znano S3 kartico in adaptecov UW kontroler, kvaliteten RAM in dober SCSI disk
(Seagate ali Fujitsu)... To je preizkuseno in dela ko mina.

Ce hoces prevajati GNU softver, ti priporocam GNU C prevajalnik, ce pa imas
kaj komercialnega, ti priporocam komercialni prevajalnik.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676