[ LUGOS ] solaris, X <OFF TOPIC>

Robert Hrovat robi na www.sta.si
Čet Jan 29 18:57:35 CET 1998

*********** REPLY PARTITION ***********

>P.S: Sam sicer nimam izkusenj s Solarisom za x86, sem pa pred kratkim bral, da
>naj bi bil precej drugacen od tistega na Sparcu (trditev ene firme, ki se je
>potem odlocila za nek drug sistem).

Sam delam s 5 razlicnimi Solarisi (ver. 1.1 in Sparc IPC, ver 2.4 in Sparc Classic, ver. 2.5.1 in Sparc Classic, ver. 2.6 in Ultra Enterprise 3000, ver. 2.6 in x86), vendar so razlike med vsemi verzije 2.x minimalne. Edin ociten prehod je iz 1.x na 2.x. 2.6 na x86 je stabilna, varna in ravno tako doseze uptime nekaj mesecev, kar z Linuxom, NT-ji in Win95 se nisem dosegel. Se manj pa to, da bi masina delovala neprekinjeno 6 let (ce odstejem resete), jasno na Sparc-ih.

Robert

Dodatne informacije o seznamu Starilist