[ LUGOS ] FrontPage Extensions... [sort of]

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Jan 11 17:09:49 CET 1998

Crt Jakhel wrote:

> khm. dalec od tega. zmaga najbolj prepricljivi oz. tisti z najvec
> kapitalske podpore, kar nima v splosnem zveze s tem, kateri je najboljsi.
> zato pa je vazen protimonopolni proces proti M$ju, ker monopol dusi
> konkurenco in s tem ovira razvoj.

Glede tega se nekateri ekonomski teoretiki ne bi strinjali s tabo:)

Glavni problem monopola namrec ni v tem, da bi nek proizvod proizvajal
samo en proizvajalec, ker to ne vodi nujno (zelo verjetno pa, resnici
na ljubo) v zmanjsano produktivnost, inovativnost in vse, kar sodi k
temu, temvec se tezava skriva v strahu pred velikim kapitalom, ki bi
se povezal s politicno mocjo in bi utegnil ogroziti demokraticne
pridobitve sodobne druzbe.

Vcasih je dobro vedeti nekaj o ekonomiji:)

> [...]
> casa poplavo M$ja, je cista psiholoska posledica divjih frustracij, ki so
> jih imeli ljudje z razlicnimi platformami, pa so sprva toplo sprejeli
> pojem "windows everywhere", ker so se veselili, da se bodo koncno ucili
> enega samega nacina dela. jim bo ze potegnilo, da je recimo to, da obstaja
> samo ena sorta sladoleda, ena sola in en TV program, tudi bolj enostavno,
> ampak ima svojo ceno.
>
> vprasanje pa je, kako bo s tem v sloveniji, ki je na vse sorte
> podrocjih tako zelo zvesta evropskemu modelu ene same zvelicavne odresilne

To nikakor ni evropski model:) Ko govorimo o eni sami zvelicavni
odresilni izbiri, lahko hkrati govorimo tudi o eni sami zvelicavni
odresilni resnici in tako dalje. Ne bi se spuscal v okarakteriziranje
nekaterih politicnih dogajanj s kaksnim bolj strokovnim pojmom,
lahko pa povem, da tu ne gre za nikakrsen evropski model, temvec za
bolj zgodovinsko in druzinsko pogojene osebnostne tezave nekaterih
slovenskih politikov, o cemer se lahko tudi sami prepricate s
spremljanjem njihovih izjav in dejanj:)

Vcasih je poleg ekonomije dobro poznati se kaj;)

No, ampak ker niti ekonomija, niti politika nista niti priblizno
povezani z operacijskim sistemom, ki se mu rece Linux, bi predlagal,
da debato o tem prekinemo:)

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist