[ LUGOS ] FrontPage Extensions... [sort of]

Crt Jakhel crt na dergan.si
Ned Jan 11 10:57:50 CET 1998

On Sat, 10 Jan 1998, Gregor Rot wrote:

> Ma ne mi jokat s temi Microsoft vs. Unix bitkami. Zmaga tisti, ki je najboljsi,
> na svetu ni pravice - te moram jaz tega ucit?

khm. dalec od tega. zmaga najbolj prepricljivi oz. tisti z najvec
kapitalske podpore, kar nima v splosnem zveze s tem, kateri je najboljsi.
zato pa je vazen protimonopolni proces proti M$ju, ker monopol dusi
konkurenco in s tem ovira razvoj.

da so americani kot sicer zelo svobodoljubna druzba sploh zdrzali toliko
casa poplavo M$ja, je cista psiholoska posledica divjih frustracij, ki so
jih imeli ljudje z razlicnimi platformami, pa so sprva toplo sprejeli
pojem "windows everywhere", ker so se veselili, da se bodo koncno ucili
enega samega nacina dela. jim bo ze potegnilo, da je recimo to, da obstaja
samo ena sorta sladoleda, ena sola in en TV program, tudi bolj enostavno,
ampak ima svojo ceno.

vprasanje pa je, kako bo s tem v sloveniji, ki je na vse sorte
podrocjih tako zelo zvesta evropskemu modelu ene same zvelicavne odresilne
taprave etc. izbire, ne pa multichoice.

cist tko, for the record.

Crt Jakhel                crt.jakhel na dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist