[ LUGOS ] Remote backup

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Jan 9 10:36:22 CET 1998

Med mojimi zapiski sem nasel, da sem svojcas pocel to ravno obrnjeno
(potiskal podatke, namesto da bi jih vlekel):

linux# cd /
linux# tar cf - . | rsh hpux "dd of=/dev/rmt/3m obs=20b"

Namesto tistega rsh seveda uporabite ssh.

Tisti "cd /; tar cf - ." namesto "tar cf - /" priporocam zaradi tega, da
ne boste kasneje kleli zaradi absolutnih poti v varnostni kopiji.

Lep pozdrav, Primoz

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist