[ LUGOS ] Red Hat 5.0

Tomi Malensek tomi na t-media.si
Pet Jan 9 09:38:41 CET 1998

Hoj,

a je mel mogoce kdo probleme pri instalaciji omenjene zadeve? Namrec, meni pri instalaciji iz meni
nepojasnjenih razlogov preneha delovati tipkovnica. In to vedno na mestu, kjer iz izbiras misko, to
je takoj ko se konca kopiranje datotek in moras samo se vnesti misko, nastavit lilo itd... Poskusil
sem 4 in enkrat mi je tipkovnica odpovedala med samim kopiranjem datotek, ko sem v drugi konzoli med
instalacijo se nekaj brskal po disku. Nenrat nisem vec mogel vnasat crk, kopiranje pa se je veselo
nadaljevalo. V RedHat 4.2 nisem imel nobenih problemov, prav tako ne pri Slackware-u in Debianu, ki
jih imam na CD-ju Linux Tripak. Se komu mogoce sanja kaj bi bilo? Imam pa doma naslednji racunalnik:
mb Soyo 486-100, 16mb ram, logitech mouse.
--
      LP, Tomi Malensek

Tomi Malensek                [t]MEDIA  Vecpredstavne resitve d.o.o.
E-mail: tomi na t-media.si      Maistrova 9, 8000 Novo mesto, SLOVENIA