[ LUGOS ] Ljubitelji pasians, oglasite se!

Matic tic-tac na geocities.com
Tor Jan 20 00:22:28 CET 1998

Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Hi!
>
> Pred kratkim sem iz mojih arhivov izbrskal nekaj cemur sem
> takrat rekel 'cardmania'. Zadeva naj bi bila genericni engine
> za pasianse. Deluje tako dalec, da se na igralno povrsino
> strese 52 kart, ki jih user lahko poriva sem in tja in obraca
> po zelji. Potem sem takrat (1.5 leta nazaj) obupal, ker je na
> 486/33/8Mb laufalo prepocasi (predvsem loadanje gifkov za karte).
>
> Kar bi bilo nujno naresti je baza pravil za razlicne igre.
> Se prej bi bilo pa potrebno izdelati koncept podatkovnih
> struktur za pravila in nastavitev kart na mizi.
> [...]

 Uff... Mene bi mocno zanimal rezultat kaksnega takega projekta, da mi
ne bojo starci vec non-stop rebootal masine da lahko igrajo pasijanso.
;)

lp,
Matic

--
CAUTION! Do not look into laser with the remaining eye!

Dodatne informacije o seznamu Starilist