[ LUGOS ] Ljubitelji pasians, oglasite se!

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Pon Jan 19 14:16:44 CET 1998

Hi!

Pred kratkim sem iz mojih arhivov izbrskal nekaj cemur sem
takrat rekel 'cardmania'. Zadeva naj bi bila genericni engine
za pasianse. Deluje tako dalec, da se na igralno povrsino
strese 52 kart, ki jih user lahko poriva sem in tja in obraca
po zelji. Potem sem takrat (1.5 leta nazaj) obupal, ker je na
486/33/8Mb laufalo prepocasi (predvsem loadanje gifkov za karte).

Kar bi bilo nujno naresti je baza pravil za razlicne igre.
Se prej bi bilo pa potrebno izdelati koncept podatkovnih
struktur za pravila in nastavitev kart na mizi.
Do neke mere sem prisel, ampak se mi zdi pametno, da
bi kaksen vecji ljubitelj pasians na racunalnikih prispeval
svoj loncek. Problem je namrec v tem, da se zadeve sploh
nisem lotil zato, ker bi neskoncno obozeval pasianse, ampak
zato, ker sem slisal izjavo, da pod Windownsi laufajo precej
boljse pasianse kot pod Linuxom. Kar se izgleda tice,
xpat2 poseka tiste pod Windownsi, ki sem jih videl, ampak
zadeva sepa pri stevilu razlicnih pravil.

Zato hocem stvar privesti tako dalec, da bo vsak user lahko
fancy-shmancy s klikanjem naokrog dodajal nova svoja pravila
in jih z enim klikom cez mail poslal nazaj do mene, ki bi jih
potem vkljuceval v nove release. Vse skupaj je GPL, jasno.
Malo velikopotezno zastavljen nacrt, zato pa rabim se koga, ki
bi mi pomagal.

Aja, vse je napisano je v Tcl/Tk in po mojem ne rabim cisto
nic C kode zraven, ker brzina ni vprasljiva. User interface je
dovolj hiter na 486/80/40Mb, ostalo pa ni problematicno.

Torej, ce se komu slucajno da baviti cisto tako na hobby bazi
s to zadevo, naj se mi oglasi na cic na fiz.uni-lj.si.
Ce nas bo vec, lahko zadevo proglasimo za neke vrste skupni
LUGOS projekt in damo logo (a obstaja?) zraven pa se
LUGOS lahko prispeva koscek web serverja za cardmania home page.

Ljubitelji pasians in Tcl/Tk-ja, javite se! Tudi kaksen artist,
ki bi risal ikonce in pixmapke bi prav prisel...

   Cic, ki nekam vztrajno in zaman upa, da bo kje nasel koga,
   ki bo sodeloval v njegovih ljubiteljskih programerskih
   projektih!

Dodatne informacije o seznamu Starilist