[ LUGOS ] stabilnost (Was: KDE)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jan 19 22:39:55 CET 1998

On Mon, 19 Jan 1998, Metod Kozelj wrote:

> Ce ti temu ne bi rekel stabilno delovanje, potem tudi nic ne recem. Po
> stabilnosti so vse Linux masine primerljive s 'pravimi sistemi' kot so
> recimo HP-UX ali pa Digital Unix. Bi rad videl Loose95 masino, ki bi imela
> uptime vsaj en teden. In da bi jo ljudje besno uporabljali med tem.

*agree* Meni je ena linux masina delala preko 100 dni, gor je laufal
qmail, pa apache, pa sql, pa se kaj, potem je elektrike zmanjkalo... ;>

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist