[ LUGOS ] Intel + Sun

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Tor Jan 20 19:08:55 CET 1998

> Intel in Sun delata na procesorju s delovnim imenom "Merced", ki bo znal
> izvajati tako Sunove kot Intelove ukaze, kar pa si lahko predstavljate kaj
> pomeni... Skratka, zadeva bo cool, saj bo prinesla zdruzljivost ze na
> najnizjem nivoju.

Kolikor so mi  zatrdili v HP-Labs lani poleti naj bi na tem  procesorju
delala
HP in pa intel in ne SUN.

V newsih je bila debata, ce se sploh splaca razvijati nove verzije
HP-UXa.
Bilo je zaznati tendenco, da naj bi dali specifikacije procesorjev
razvijalcem Linuxovega
kernela. To ne bi bilo tako slabo. Kako bo, bomo videli. Mogoce nekoc.

lp,
MIlan
--
    |  MILAN GABOR                                       |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist