[ LUGOS ] Zvocna kartica

andy andy na here.ml.org
Tor Jan 20 18:46:28 CET 1998

Heja!

Najprej malo ozadja problema. Sam delam racunalnisko glasbo, moja dela
pa so bila ze slisana na radju, v klubih in celo v gledaliscu in na
televiziji. Osrednja stvar je zelo mocna zvocna kartica (taka se bolj
advanced od SB AWE64).
Tu pa nastopi en problem, namrec kartica je Plug'n'pray in SB pro
kompatibilna. Sedaj pa bi prosil nekoga da mi razlozi, kako jo pripravit
do tega, da bo delala pod linuxom.
Pa se to, da mi ne bo kdo prodajal tega kar ze vem: probal sem s pnpdump
in jo prepozna, potem popravim tisti file in dam isapnp file in ok.
Sedaj pa zalaufam modul sound.o in se nic ne zgodi.
Kaksna ideja?

				Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist