[ LUGOS ] WEB Server...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Jan 8 18:41:50 CET 1998

Banzai!

Hm, malo me zanima kake masine z Linuxom uporabljate za web serverje? :)
Zanimajo me tisti malo bolj obremenjeni serverji... Meni se je vceraj cez
noc zgodilo, to da so navalili na en page kjer so hiti narastli v ene
petih urah iz 200 na 4000+ in moja boga 486 z 24 mega rama je seveda cist
pokleknila load 50+ in tko naprej... Zdaj z maximalno 50 serverji dela
brez problema... :)

Ok, je pa res da imam tudi en IDE disk, ki ni bog ve kaj :)

Shit... v manj kot dvanajstih urah je bilo za 4.5 GB prometa... Ni cudno,
da se je boga masina cist v polza spremenila... :)

Torej, kako masino za tak heavy loaded server :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist