[ LUGOS ] LILO

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Jan 8 18:33:12 CET 1998

On Thu, 8 Jan 1998, Metod Kozelj wrote:

> No, torej. Zbootas svojo masino tako, da bo /dev/hdc2 tvoj root-fs, potem
> pa naredis /etc/lilo.conf. Zacasno moras imeti nekaj takega:
> Potem pozenes lilo, naredis shutdown, zamenjas diska (torej bo disk, ki je
> trenutno hdc, postal hda), zbootas (med tem imas prste zvite v fige :-).
> Ko se stvar pobere, popravis /etc/lilo.conf tako, da bo 'boot = /dev/hda'
>
> Poizkusi in povej, ce bo stvar uspesna.

Hm, sem se potem spomnil nz to in to tudi naredill..
stvar je bila nekako 50% uspesna prisel sem do LI in potem se je pa
ustavilo.. :) Potem sem sel spat... v enem dnevu se mi je pokvarlo pol
masine... potem mi je se link z internetom crknil... pocutil sem se tko
kot Apollo 13 Crew... ;> *cackle*

Zdaj se bom spet malo igral.. :)

> PS. A kdo ve, ce se da pri CD-ROMu zamenjat motor? Imam en Toshiba 6x
> CD-ROM, ki v glavnem ne ugotovi, da je v njem CD. Ce pa ugotovi, sicer
> dokaj normalno deluje, le vcasih zacne spuscat cudne glasove. Sicer sem si

A je mozno, da je samo 'usrana' glava? :) Vcasih se to zgodi, in potem CD
tja v tri dni vozi glavo gor pa dol po plati (zgoscenki? *rofl*) in spusca
cudne glasove. menjavanje motorja ti odvetujem, scenarij naj bi bil nekako
taksen, ko, ce bos nasel primeren motor (istimodel CDROMa) bos razstavil
CD, se z njim ukvarjal pol stoletja n cvse skupaj zabrisal v kot.. ;>
Nevem, mogoce pa ne :))

Ze cenovno, se mi zdi da se ti ne splaca :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist