[ LUGOS ] More on KDE!

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jan 8 08:57:56 CET 1998

Howdy!

On Wed, 7 Jan 1998, David Klasinc wrote:

> Anyway,... Zadeva se mi zaplate, ko prevajam kdebase in sicer ko naj bi se
> zlinkal kdm. javi mi, da ne najde -lXau knjiznice oz datoteke, ko sem sel
> brskat po disku sem sicer nasel libXau.a samo je v direktoriju
> .../linuxaout/lib in tudi ld -v je ne pokaze v svojem spisku... V cem je
> fora? :) Hm, ja poganjal sem ldconfig pa ldconfig -n ./, pa kaj jaz vem
> kaj se vse...

Jaz sem nasel libXau.a v dveh direktorijih:

/usr/i486-linuxaout/lib/libXau.a
/usr/X11R6/lib/libXau.a

Mogoce je tvoje pomanjkanje knjiznice Xau v /usr/X11R6/lib/ posledica
tega, da nisi instaliral X-ov na svojo masino (ce se prav spomnim, si
enkrat to ze javno objavil) ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist