[ LUGOS ] LILO

Gorazd Golob gorazd na videa.si
Sre Jan 7 21:48:51 CET 1998

yo!

ce sem te prav razumel, hoces narediti se hdc1 particijo bootable. .
Najboljse je da ko iz hdb1 (ki ocitne je bootable) zazenes system, ki
ima root system na hdc, tam uredis /etc/lilo.conf tako, da ima v
prvi vrstici naslednje:
boot=/dev/hdc1
naprimer.. potem pa samo lepo lilo ..  in ze je hdc1 bootable.. upam da
si to mislil :)

			bye, Gorazd

David Klasinc wrote:

> banzai!
>
> Ok, najprej naj povem, da mi je floppy crknil, torej ce kdo rece naj
> naredim boot disketo, mu po kaki expres posti posljem tisti flopetar da
> mu ga postar zabrise v glavo :P
>
>  Torej: imam /dev/hda2 z linuxom, ki je bootable in /dev/hdc2, kjer je
> tudi linux gor in ni bootable.
>
>  Kako zdaj naredit /dev/hdc2 da bo bootable, tako da lahko /dev/hda2
> odklopim...
>
>  Floppy mi ne dela! In ne nocem ga zamenjat, prvic, ker ga nimam, drugic,
> ker se mi ne da... :)
>
> David!
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist