[ LUGOS ] KDE

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jan 19 18:00:42 CET 1998

On Mon, 19 Jan 1998, GasperFele wrote:

> Ja, filemanager je super, izgled tudi, desktopa pa jaz osebno ne maram.
>
> Ima pa filemanager nekaj slabih lastnosti (komaj cakam na Beto3) :
> - po selekciji vecih filetkov in ukazu view(kar koli drugega) se odpre
> vec         programov za gledanje.
> - kot www browser ima priblizno toliko bugov, kot M$ IE (ce ne se vec).
>
> Sicer je stwar kar lepa.
> Preizkusi!

Hm, kaj poleg 'fancy graphics and nifty buttons' se dobis zraven? :)

Je hitrejsi od fvwm? Pozre manj spomina? :) Oz, a se ga splaca uporabljat
namesto fvwm? :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist