[ LUGOS ] KDE

GasperFele polz na writeme.com
Pon Jan 19 15:11:07 CET 1998

Crt Jakhel wrote:

> Je kdo kaj poskusal to zadevo, v beti 2? prevajala se je kot 50
> kernelov (zaporedno :) in precej spominja na win 95, mislim kar se tice
> filozofije, active desktop in tako... zdaj grem uletet s tem vgrajenim
> browserjem na browserwatch, da naredim malo urnebesa po njihovi bazi... :)
> ker sem se bolj v fazi babysteps, me zanima, ali je kdo ze obdelal KDE na
> dolgo in siroko in kaksen vtis je pri tem dobil.
Ja, filemanager je super, izgled tudi, desktopa pa jaz osebno ne maram.

Ima pa filemanager nekaj slabih lastnosti (komaj cakam na Beto3) :
- po selekciji vecih filetkov in ukazu view(kar koli drugega) se odpre
vec         programov za gledanje.
- kot www browser ima priblizno toliko bugov, kot M$ IE (ce ne se vec).

Sicer je stwar kar lepa.
Preizkusi!

Dodatne informacije o seznamu Starilist