[ LUGOS ] knjiznice

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Jan 27 11:50:43 CET 1998

Bostjan Vlaovic wrote:

> Zdravo!
>
> A mi lahko prosim nakazete kako se najhitreje najde zeljena knjiznica?
> Vedno porabim prevec casa za to. Rpm paketek recimo javi:
>
>      libc.so.6 is needed by hatman-0.4.0.glibc-1
>      ld-linux.so.2 is needed by hatman-0.4.0.glibc-1
>
> Kako se sedaj zadeve lotiti? A je kje spisek vsega tega in v katerih
> tar.gz-ipih je to?
> Ponavadi ugotovim, da je zadeva v kaksni skupini knjiznic...le to potem ze
> najdem, samo sem preprican da je elegantnejsi nacin.

Potrebujes glibc, kar pa ni tako trivialno instalirati, saj prakticno
ves sistem potrebuje eno izmed dveh trenutno aktualnih libc knjiznic
(libc5 in glibc), tako da ne bodi presenecen, ce ti bo kaksen programski
paket prenehal delovati.

Poleg glibc bos za programe, ki potrebujejo to knjiznico (in
pripadajoce) potreboval verjetno se ncurses za glibc, pa verjetno se
kaksno knjiznico.

Ce nisi ravno vesc administracije sistema in instalacije knjiznic, ti
priporocam, da si raje najdes paket za libc5, kot da gres instalirati
glibc. Nedelujoci (tudi nezbootljivi) sistemi namrec niso redki po
nestrokovnih instalacijah glibc in pripadajocih knjiznic.

> Aha, pa se tole:
> rpm paketi mi pogosto javijo da potrebujejo /bin/sh in da le-ta ni
> prisoten. To ne drzi:
>
> ls -l /bin/sh
> -rwxr-xr-x   1 root     root       299480 Jan  7 02:45 /bin/sh
>
> kaj je to?

Uporabljas staro verzijo rpm ali pa je bil /bin/sh instaliran se s kako
staro verzijo rpmja. Ce zadeva obstaja na sistemu, pri instalaciji
uporabi stikako --nodeps.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist