[ LUGOS ] Re: [LUGOS]sendmail

Franc Cervan franc na eurocom.si
Tor Jan 27 12:01:42 CET 1998

Hi!

Sorry za delay, ampak od petka ne dobivam nic z lugos-liste, tako da
maile berem iz arhiva.
Torej:prav si razumel kaj iscem - za eno domeno x.si, ki ima pri meni
tudi primarni dns, se mail na moji masini zbira in caka da se ena druga
masina poveze v Internet in si pobere dol ta mail (npr. z uucp-jem) in
ko ga ima pri sebi, ga na nek nacin lokalno raztala.
Tudi uucp (1.06.1) sem ze poskusil konfigurirati za dostop na mojo
masino, pa nisem prisel dlje od bad login v log file-ju.
Za dosedanje potrebe je bilo tudi za sendmail (8.8.5) dovolj
konfigurirati sendmail.cf file, tako da nimam izkusenj z m4 (kateri)
file-ji in bi bil res vesel kakega primera povezave uucp-ja s
sendmailom.
--

Lp, Franc.

Dodatne informacije o seznamu Starilist