[ LUGOS ] More on KDE!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Jan 7 14:45:07 CET 1998

Banzai!

 A je kdo, ki je instaliral KDE iz source tgz distribucije? Hm, vse ene
rpmje premetavajo gor in dol in knofe pritiskajo (Hm Microsoft syndrome?).

Anyway,... Zadeva se mi zaplate, ko prevajam kdebase in sicer ko naj bi se
zlinkal kdm. javi mi, da ne najde -lXau knjiznice oz datoteke, ko sem sel
brskat po disku sem sicer nasel libXau.a samo je v direktoriju
.../linuxaout/lib in tudi ld -v je ne pokaze v svojem spisku... V cem je
fora? :) Hm, ja poganjal sem ldconfig pa ldconfig -n ./, pa kaj jaz vem
kaj se vse...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist