[ LUGOS ] Teles a/b

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Tor Jan 27 00:16:37 CET 1998

> Date:          Mon, 26 Jan 1998 23:10:27 +0100
> From:          Ales Horvat <ales.horvat na nevtron.si>

> Katere druge kartice so kompatibilne z Linuxom in stanejo cim manj?

Najmanj problemov in najmanj $$$ =  kaksna Telesova ISDN
kartica. klici VideoTOP, Hoffman, Akton,....

PS: gledal sem test k56flex modemov in samo par jih ima fax  class 2
kaj sele 2.0. OStali imajo vsi "dumb" fax class 1.
PPS: dobro (na slabih linijah) se je odrezal MaxTechov modem. Jih kdo
prodaja v SLO? Jih bo morda kdo ? ;)

                                            Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                    http://niet.home.ml.org/