[ LUGOS ] knjiznice

Bostjan Vlaovic bobo na svizec.si
Tor Jan 27 00:08:50 CET 1998

Zdravo!

A mi lahko prosim nakazete kako se najhitreje najde zeljena knjiznica?
Vedno porabim prevec casa za to. Rpm paketek recimo javi:

     libc.so.6 is needed by hatman-0.4.0.glibc-1
     ld-linux.so.2 is needed by hatman-0.4.0.glibc-1

Kako se sedaj zadeve lotiti? A je kje spisek vsega tega in v katerih
tar.gz-ipih je to?
Ponavadi ugotovim, da je zadeva v kaksni skupini knjiznic...le to potem ze
najdem, samo sem preprican da je elegantnejsi nacin.

Aha, pa se tole:
rpm paketi mi pogosto javijo da potrebujejo /bin/sh in da le-ta ni
prisoten. To ne drzi:

ls -l /bin/sh
-rwxr-xr-x   1 root     root       299480 Jan  7 02:45 /bin/sh

kaj je to?

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist