[ LUGOS ] SOffice?

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Feb 26 23:11:25 CET 1998

Dragan Nedeljkovic wrote:

> Ne vem pa zakaj delate take probleme s to knjiznico, sploh je ni tesko
> instalirati. Z ineta potegnes ustrezno verzijo knjiznice kot .rpm ali .deb paket
> (odvisno od tega kateri sistem uporabljas) in ga instaliras. RPM ali DPKG ti
> obicajno v tej fazi povesta, da bi rabil se kaksno dodatno stvar, ki jo zopet
> potegnes dol z Ineta...z malo vztrajnosti ti uspe.
>
> Da bi celoten sistem instaliral na novo samo zato, ker obstojeci nima ustrezne
> verzije libc knjiznice? Zelo drasticna resitev.

Jaz ti lahko povem, da sem imel paket LAM (MPI) za paralelno procesiranje,pa naj bi
se v redu prevedel za Linux. Na RH 4.2 se je prevedel ko mina,
na 4.1 nikakor nisem mogel priti na zeleno vejo. Najprej je manjkala neka .h
datoteka, nato neke knjiznice. Instaliral sem novi development (C prevajalnik),
pa sem samo se poslabsal stvar. Ni kazalo druge, kot upgrade masine na 4.2,
kjer se je LAM prevedel brez enega samcatega warninga.

Ko se zalotis, da upgradas prevajalnik, pa manjkajo include datoteke, pa spet
verzija knjiznice ne stima, pa spet kaj tretjega... Je cas za upgrade.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676