[ LUGOS ] SOffice?

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na usa.net
Čet Feb 26 12:20:35 CET 1998

Stancevic Dragan wrote:

> Mogoce ves katero verzijo libc-ja dobis zraven novih Deb.. ali Slack.. da bi
> probal na drugi distribuciji instalirat. Tako da vidim to novo cudo :)

Caldera Open Linux-LITE uporablja libc 5.4.22, kar pomeni, da so ravno se ujeli
pravo verzijo:)
Meni se je Star Office 4.0 instaliral na Calderi brez problema. Razpakiral sem
paket, ki sem ga potegnil dol s ftp://ftp.lugos.si (thanks, Jack) in vpisal
setup, minuto kasneje je stvar ze delala.

Ne vem pa zakaj delate take probleme s to knjiznico, sploh je ni tesko
instalirati. Z ineta potegnes ustrezno verzijo knjiznice kot .rpm ali .deb paket
(odvisno od tega kateri sistem uporabljas) in ga instaliras. RPM ali DPKG ti
obicajno v tej fazi povesta, da bi rabil se kaksno dodatno stvar, ki jo zopet
potegnes dol z Ineta...z malo vztrajnosti ti uspe.

Da bi celoten sistem instaliral na novo samo zato, ker obstojeci nima ustrezne
verzije libc knjiznice? Zelo drasticna resitev.

Stvar se malo zakomplicira sele ko poskusas nadgraditi libc 5.x.y v libc 6.x.y
oz. glibc (upam, da se nisem zmotil), ker tukaj je potrebno kar precej novih
stvari download-ati z Ineta in ne vem ce se to splaca. Najboljse si je v temu
primeru od koga sposoditi CD in stvari nadgraditi.

Jaz uporabljam tudi KDE. Super stvar, splaca se jo downloadati, ce ne zaradi
drugega, samo zato da vidis kako zgleda in kaj so novega naredili pri KDE-ju.
Instaliral sem jo brez problemov. Potegnil sem .rpm pakete dol z njihovega
serverja in par minut kasneje po editiranju .xinitrc je stvar ze delala.

Dodatne informacije o seznamu Starilist