[ LUGOS ] glibc

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pon Feb 16 22:36:34 CET 1998

Hi!

> Ne, to pomeni, da paket glibc-2.0.7-1.i386.rpm vsebuje programe, ki se
> nahajajo tudi v drugih, ze instaliranih paketih.

Ja in kaj naj sedaj naredim? Pustim gor stare ali dam gor nove? Ce dam gor
nove, bo vse se delalo?

> man rpm

To sem vse ze parkrat prebral. Iscem literaturo, ki bi mi razjasnila
zgornja vprasanja. Predvsem organiziranost knjiznic itd.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist