[ LUGOS ] glibc

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Feb 17 02:38:52 CET 1998

Bostjan Vlaovic wrote:

> Hi!

> Ja in kaj naj sedaj naredim? Pustim gor stare ali dam gor nove? Ce dam gor
> nove, bo vse se delalo?

Ce bos instaliral glibc, bos prepisal tiste fajle.. ce bo pa delal, bos
pa sam videl po instalaciji. Kot sem ze rekel - nadgradnja na glibc ni
trivialno opravilo in jo odsvetujem vsem, ki niso ravno eksperti v
administraciji sistema. Lahko imas sreco in ti bo vse delalo, lahko ti
pa 3/4 sistema crkne (bolj verjetno).

42.

Andrej

PS: We apologize for the inconvenience.

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist